DOBRY START – DYŻUR PRACOWNIKA ZUS
W dniu 17 września 2021 r. (piątek) od godziny 900 do godziny 1300 w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chociwlu pełnić będzie dyżur pracownik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Podczas dyżuru będzie można założyć konto na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS celem złożenia wniosku do programu Dobry Start.
W roku szkolnym 2021/2022 wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Empatia. Świadczenia wypłacane będą wyłącznie na rachunek bankowy.
Obsługą świadczeń od tego roku zajmuje się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski można składać od dnia 1 lipca 2021 r. do dnia 30 listopada 2021 r.
Zdjęcie: Plakat zawierający informację gdzie i kiedy przyjmować będzie pracownik ZUS.